Luke 7

Hva er mer naturlig enn g rett fra grdagens planke inn i Chaturange Dandasana (lav planke)? Fra planken er det bare flytte vekten fram p trne og senke kroppen til du har en rett vinkel i albuene. Klem albuene samtidig inn mot overkroppen og unng delegge den rette linjen gjennom kroppen som du har med deg fra planken. Du kan fint gjre ogs denne posisjonen p knrne. Det er ganske tungt bde for kjernen og skuldrene, s hold denne posisjonen i 1-3 ndedrag.

Husk del et bilde av posisjonen p instagram med hashtaggen #yogakristinadvent. Jeg donerer 1kr til Frelsesarmeens julegryte for hvert bilde dere deler. S bli med utfordre deg selv, i tillegg til glede noen som trenger det!

Solhilsen fra Kristin

2 kommentarer

Cathrine

07.12.2016 kl.10:32

Denne velsen er s tung. Jeg fler meg som en sjlve nr jeg klasker ned i bakken fordi jeg ikke klarer komme meg opp fra chataranga dandasana til urdhvamukhasvanasana.

yogakristin

07.12.2016 kl.12:14

Cathrine: I know! Blir bittelitt letter hver gang hvis man gjr det ofte nok da ;)

Skriv en ny kommentar

yogakristin

yogakristin

29, Trondheim

Kristin Skjelbred er yogainstruktr p 3T i Trondheim. Her finner du inspirasjon og tips innen yoga, trening og mental helse!

Kategorier

Arkiv

hits