Luke 7

Hva er mer naturlig enn å gå rett fra gårdagens planke inn i Chaturange Dandasana (lav planke)? Fra planken er det bare å flytte vekten fram på tærne og senke kroppen til du har en rett vinkel i albuene. Klem albuene samtidig inn mot overkroppen og unngå å ødelegge den rette linjen gjennom kroppen som du har med deg fra planken. Du kan fint gjøre også denne posisjonen på knærne. Det er ganske tungt både for kjernen og skuldrene, så hold denne posisjonen i 1-3 åndedrag.

Husk å del et bilde av posisjonen på instagram med hashtaggen #yogakristinadvent. Jeg donerer 1kr til Frelsesarmeens julegryte for hvert bilde dere deler. Så bli med å utfordre deg selv, i tillegg til å glede noen som trenger det!

Solhilsen fra Kristin

2 kommentarer

Cathrine

07.12.2016 kl.10:32

Denne øvelsen er så tung. Jeg føler meg som en sjøløve når jeg klasker ned i bakken fordi jeg ikke klarer å komme meg opp fra chataranga dandasana til urdhvamukhasvanasana.

yogakristin

07.12.2016 kl.12:14

Cathrine: I know! Blir bittelitt letter hver gang hvis man gjør det ofte nok da ;)

Skriv en ny kommentar

yogakristin

yogakristin

29, Trondheim

Kristin Skjelbred er yogainstruktør på 3T i Trondheim. Her finner du inspirasjon og tips innen yoga, trening og mental helse!

Kategorier

Arkiv

hits