Luke 16

I dag går vi videre til en klassiske; Virabhadrasana 2 (kriger 2). Dette er en mye brukt posisjon som du kanskje har et forhold til fra før. Start stående med samlede ben og ta et godt steg tilbake samtidig som du vrir tærner ca 45 grader utover. Hold både tærne og kneet på det forreste benet rett fram og bøy kneet til låret er parallelt med gulvet. Du må jobbe aktivt med å åpne det forreste kneet ut til siden, da det ofte har en tendens til å skli innover. Vipp bekkenet under deg og hold kjernen aktiv. Armene skal være på en rett linje. Det kan være ganske tungt å holde denne posisjonen over tid, men med så mye teknikk å fokusere på så er det lettere å glemme at man blir sliten.

Del din versjon av posisjonen på instagram med hashtaggen #yogakristinadvent. Jeg donerer 1kr til Frelsesarmeens julegryte for hvert bilde dere deler. Så bli med å utfordre deg selv, i tillegg til å glede noen som trenger det!

Solhilsen fra Kristin

Én kommentar

Victoria

16.12.2016 kl.08:03

Ønsker deg en god fredag :)

Skriv en ny kommentar

yogakristin

yogakristin

29, Trondheim

Kristin Skjelbred er yogainstruktør på 3T i Trondheim. Her finner du inspirasjon og tips innen yoga, trening og mental helse!

Kategorier

Arkiv

hits